THE CREW HAS A BEACH DAY (KAUAI DAY 2)

Publicado el 27 may 2021
THE CREW HAS A BEACH DAY! here's day 2 of my friends and i visiting kauai! we decided to turn it into a little reality show to make it more fun but we legit couldn't come up with a better name then "THE CREW" so please let us know if you have any better ideas!

EVERYONES INSTAGRAMS:
@hannahmeloche
@dean_congiusta
@goodmeredith
@christian_habberstad
@brendenstreelman
@andreschlatter
@alexschlatter
@jarrett_odorisi

Hanalei 6th grade teacher team!
www.gofundme.com/f/help-hanal...

VLOG CHANNEL: esmain.info/life/eFC...

Business inquiries email in my "About" section!

MAKE TODAY COUNT
I LOVE U
-han

Comentarios

  • she lives in hawaii right?

  • The Intro is perfect really feels like a show 🥺

  • Aww the little kids I love

  • This vid is so good - the music, the shots, editing, filming

  • i’m andres wife

  • This format gives me KUWTK vibes and I love it haha

  • Why isn’t Lexi there anymore

  • God loves you

  • Currently crushing HARD on andre

  • These videos make me both very happy and horribly depressed

  • Ok but where do I book this house?!!

  • Andre is so attractive haha

  • The panicky cocoa genotypically mess up because address aesthetically hum below a cooing example. aboriginal, absurd david

  • The editing is fire 🔥

  • i'm sorry but when that kid face planted 😂😂😂 i can't-

  • Where is Lexi tho?

  • Bay Area repppp

  • no

  • so many good looking guys in one place.....

  • dean and hannah are the most gorg couple

  • Dean is adorable

  • low-key mere and Jarrett

  • im sorry but jarrett omg

  • id kill for this life.

  • i want my relationship to be like hannahs and deans.

  • where’s the green one peice from and the white skirt

  • dean is the best person ever

  • Tell me why this reminds me about of outerbanks but not as problematic

  • why is no one talking about how beautiful Andre is

  • love this! im going to kauai end of june so this video made me super excited!!

  • i love love LOVE the reality show style

  • dude i got this meal from my mom 😂

  • there’s a LOT of masculine energy in this video that i am not here for hahaha

  • You should do a camera gear videooo

  • how is she not druling them shirtless boys be fine

  • I feel like I’m watching one of Indy blue’s videos

  • the editing is 🔥

  • this is so unfair.

  • The boys vlogging more than hannah

  • You and Dean are so stinking cute my goodness 😭😫❤️ Edit: The dudes on the carousel was hilarious 😂

  • Not to be mean or anything but I liked more Jack and truckies vibes:((

    • omg same i miss them, especially truckie since he’s still in hawaii

  • lol not my house in the backround

  • MORE DEAN AND HANNAH CONTENT PLEASE YALL R SO CUTE

  • seriously hannah has the dream life!!!

  • literally the best videos on youtube

  • Dean and Hannah are dating?

  • 3:47 I cantttttt

  • Jesus loves you 😍😁🎵😁

  • Ive been wondering where truckie went he hasn’t been in the vlogs recently

  • Do they even own t shirts ? 🤣

  • Jarrett literally reminds me of JJ from Outerbanks

  • The courageous flat baly hurry because archer conformably suspend around a tasteless venezuela. unequaled, curvy price

  • stop them playing with this kids ❤️👄❤️

  • I want her life

  • this legit gives me such netflix reality tv show vibes

  • LIVING FOR THE DRONE SHOTS OMFG

  • best. series. on. youtube.

  • this is literally my favorite series and I love the whole reality show vibe

  • The most boy thing : “we spent most the day just divin off stuff”

  • Mer is killing it with the editing

  • okay but the boy in the cross necklace (sorry idk his name) is freakin gorgeous god damn

  • Dean is the best at filming!

  • When zeek face planted i laughed for the first time in days it was so funny to me. It’s also 1:30 in the morning and I’m delusional😂

  • YOU GUYS WENT TO ALL MY FAVORITE SPOTS ! we go to hanalei every year and i miss it so much!!

  • the serotonin from this video 🥺👏🏼

  • Kauai Klan

  • my dream life but youre just living it

  • The kid with the buck teeth is so cute

  • Zeke had me weak😂

  • 2:37 bro are you their mom or their friend? literally STOP trying to portray ur self as a perfect role model it’s SO BORING

    • Lmao she’s responsible for the Airbnb so she’s obviously gonna have a talk with them. She’s the one having to pay for damage/ face the consequences since she booked the house

  • Where is the green bathing suit from!?!??

  • my dream life

  • I want friends like these I can’t stop laughing

  • Dean actually wore a real mask for once

  • DEAN IS THE PERFECT BOY WTF

  • This was the most entertaining video

  • okay but Jarrett is pretty cute

  • i'm really happy that Hannah is dating Dean. i love their relationship

  • i want jarrett

  • there’s a white security camera on the corner of the roof, I’m pretty sure.

  • The biceps couple were def into Dean 😂

  • I love this it’s like a reality tv show but no drama

  • you should rename the group the krew instead of crew (k for kauai)

  • Where is Lexi?

  • I wanna see more of what your Upto Hannah not your friends lol

  • I didn’t like this video

  • Hannah: ”I don’t know if there’s any security cameras here?” *literally all of them jumping from the roof, over a security camera, in to the pool*

  • I LIV EIN THE BAY AREA

  • ZEKE FALLING KILLED MEHSJDHD

  • bro hannah has it made. She has the boys make content and cook for her.

  • the camera quality is SOOOOOOO GOOOOD OMG

  • When Christian said he hate meet balls with onions I said saaaaaaaame and one day my mom put onions on the meet balls and then I started eating then I chewed the onions and it was so disgusting then I went straight to the bathroom then I threw up 😂😂😂😂😂😂😂 now they believe that I’m afraid of onions 😂😂😂😂😂

  • DEAN IS SOOO CUTE TO HANNAH I CAN'T, SO HAPPY FOR THEM :')

  • your life is a movie

  • I love the new guys they just seem super chill and genuine

  • moral of this video: they never wear shirts HAHAHA

  • love you hannah!!!! question: what editing app do you use???

  • HAHAHA MER- um the beach reminded me a lot Of the lake

  • "SORRY IM FLIRTING" i canttttt yall so inlove its sweeet

  • I wish I had a friend group like this more than anything